Beoordelingen van Sushi Station Nieuwegein

Recente recensies

5.0
Peter
4 december 2023

Voor de 1e keer hier besteld. Keurig op tijd bezorgt.. Sushi...was werkelijk voortreffelijk. Echt vers en bijzonder smakelijk. Mijn complimenten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilbert
4 december 2023

Wederom uitstekend!

Heidi
3 december 2023

Keurig op tijd bezorgd Sushi was weer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stephanie
3 december 2023

Snelle en nette bezorging. Heerlijk verse en gevarieerde sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leny
3 december 2023

Zo als altijd weer heerlijk gegeten van de sushi, bedankt.

Kim
3 december 2023

Heerlijk en altijd ruim optijd

Chantal
3 december 2023

Altijd super vers ! En als ze wat vergeten zijn en je belt dan zijn ze heel snel en krijg je nog wat extra ook ! Top service

DJ blackmail
3 december 2023

Op tijd, goed eten, lieve bezorgers.

Peter
2 december 2023

Bezorging op de minuut geleverd na keurige vooraankondiging. Kwaliteit zeer goed, heerlijk gegeten. Een echte aanrader.

Rob
2 december 2023

Goed en op tijd

Ch de Rijk
29 november 2023

Hahaha, bestelling kwam 25 minuten eerder, geweldig. Heerlijk gesmuld, dankjewel 🙏

Nas
29 november 2023

Altijd snelle levering en de sushi is echt vers. Ben altijd weer blij en bestel al jaren.

Van schaik
29 november 2023

Gewoon top!

Den Hartog
27 november 2023

Sushi zelf is echt heel smaakvol en de rijst valt niet bij eerste aanraking uit elkaar. Helaas was de bezorging wel een half uur te laat en dat terwijl we de bestelling bijna 2.5u daarvoor al hadden geplaatst met een tijd in de toekomst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hennie van der Hijden
26 november 2023
Bol
25 november 2023

Wat leuk dat de bezorger feliciteerde met de verjaardag van mijn man. En is hij beleefd ! Het was heerlijk goed en vers!

Gina Schuurman
24 november 2023

Lekker zoals altijd goede bezorging

EW
20 november 2023

Vorige keer via Thuisbezorgd besteld en dit was na 20 minuten bezorgd (volgens website tussen 15 en 45 minuten). Op voorstel/advies van Sushi Station dit keer via hun eigen website besteld. Nu was de levertijd 1 uur en een kwartier, erg lang dus. De sushi smaakte prima.

De vries
20 november 2023

Was weer heerlijk zoals altijd

Anne B
19 november 2023

Sushi was heerlijk zoals altijd! Maar bezorgen was echt laaaaaang! Besteld 18.05, bezorgd 19.35. Gyoza niet warm meer. Geen excuses aangeboden. Heel jammer.

Robbert
19 november 2023

Prima sushi

Raluca
16 november 2023

Very tasty!

Marielouise Van Zoest
11 november 2023

De sushi was goed alleen de dragon roll was te koud, rijst was te koud dus niet zo lekker

Lydia
10 november 2023
Daniel
10 november 2023

Waren de ijsjes vergeten mee te bezorgen

Tugce
9 november 2023

Took forever to receive (2 hours). We called the store and they said "they dont know where our order was". It was plated badly as well

Paul
8 november 2023

Heerlijk gegeten. Bezorging mooi op tijd. Top.

Nicole
3 november 2023

Er mag iets minder uitjes en crispy over de sushi heen. Verder weer heerlijk gegeten

Anneke Mulder
2 november 2023

Het was als altijd weer top 🤩

Koen
31 oktober 2023
Jacqueline
29 oktober 2023

Sesamballen te vettig niet hoe ik het normaal gewent bent

Myrddin
27 oktober 2023

Het was een heerlijke maaltijd en ook een zeer fijne service.

Beerlage
24 oktober 2023

Alles prima!

Gina Schuurman
23 oktober 2023

Lekker zoals altijd. Ik vind de bowl met eal super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem Schrauwen
23 oktober 2023

Voor de 3e keer twee salades besteld en weer maar 1 geleverd. Er wordt afgestreept maar niet gekeken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N. Lekkerkerker
22 oktober 2023

Lekker eten, netjes op tijd, nette aflevering.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Remko
22 oktober 2023

Heerlijke, verse en smaakvolle sushi. Het bezorgen duurde wat lang maar de kwaliteit van de sushi maakte alles goed!

Fabian
21 oktober 2023

Niet op tijd zoals bij bestelling aangegeven. Maar 1 sojasaus

Vin
20 oktober 2023

Bestelling was niet compleet afgeleverd, heb tweemaal moeten bellen, bleek dat er inderdaad wat ontbrak (snackbox). Zou gelijk alsnog bezorgd worden omdat bezorger nog in de buurt zou zijn. Echter pas na 20 minuten werd het bezorgd. De helft van de familie was al uitgegeten terwijl een aantal nog moesten wachten. En het eten was niet warm meer.

Tessa
15 oktober 2023

Zoals altijd weer super lekkere sushi! De truffelsaus is een aanrader!! Perfect op afgesproken tijd bezorgd, complimenten voor jullie:-))

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
14 oktober 2023

Heerlijke verse sushi gegeten en de bezorging was prima en op tijd. Mijn complimenten.

Sjaak
13 oktober 2023

De sushi was weer erg lekker, echt super! Lekkerste sushi in de omgeving!

Van Rooijen
13 oktober 2023
Nathalie van Alphen
12 oktober 2023

Alles prima, lekker vers en op tijd geleverd!

Vera Derksen
12 oktober 2023

Lekker en snel

Frans
12 oktober 2023

Smaak is ok. Nigiri sushi veel te grof. Teveel rijst. Verfijning mist. Erg jammer..

Leo Baars
8 oktober 2023

Was weer heerlijk .

Doug jr.
3 oktober 2023

Heerlijke sushi en goede service!

Jess Noah
1 oktober 2023

Perfect zoals altijd! Thank you

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemarie
24 september 2023

Altijd heerlijk. En altijd super snel geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sam
24 september 2023
Paul bicker
24 september 2023

Heerlijke sushi en mooi op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leo Baars
24 september 2023

Was weer super lekker !!! Thanks .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frits
24 september 2023

De sushis hotel zag er prachtig uit maar was verder erg standaard qua smaak, ik zal het een volgende keer niet meer bestellen, sorry!

Lieabeth
23 september 2023

Sushi was lekker. Bezorging was te laat en we ontbrak nog een deel, daar hebben we nog 5 kwartier op moeten wachten, jammer.

Beerlage
20 september 2023
Frans
19 september 2023

Prima sushi. Vers en goed van smaak. De Nigiri sushi is echter veel te groot en mist verfijning. Teveel rijst.

Paul
18 september 2023

Nieuwegein

Corrie
17 september 2023

Heel goef

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kegler
17 september 2023
Henk
17 september 2023

Shusi heerlijk wordt vers gemaakt waar je bij staat

Jessica
16 september 2023

Heerlijk was het! En keurig op tijd bezorgd

Gabrielle
16 september 2023
Soraya
12 september 2023

Ik heb verschillende keer mochi's besteld, nooit had ik zo slechte kwaliteit mochi's gehad zoals vandaag. Om te beginnen : ik kreeg kokos smaak ipv vanille smaak. Die kokos mochi smaakt ranzig. Ten tweede buiten kant van de mochi is allemaal taai als hard rubber. Het is niet zoals wat mochi hoort te zijn. Ik heb er echt spijt van om mijn geld te besteden aan zo slechte kwaliteit van mochi. Hoe gaan jullie dit oplossen? Het is me ook opgevallen dat mijn bestelling snel bezorgd is. Dit hoefde echt niet ten koste van de kwaliteit te zijn.

Mai
6 september 2023

Smiddags om 12u al besteld, zodat we zeker optijd waren ivm een druk schema. Helaas kwam de bestelling een half uur te laat. Ben netjes gebeld, maar daar win je niks mee. En de sushirijst was warm, wat zeker de bedoeling niet kan zijn. Jammer! Hiervoor nooit problemen gehad. Hoop dat het een incident was.

Paul Bicker
2 september 2023

zo door blijven gaan

Rob
2 september 2023

Geen verbeter punten. Vriendelijk, behulpzaam (ophaal tijd werd soepel wat aangepast) en goede lekkere producten.

JK
31 augustus 2023

Snelle levering en een goed gevulde pokebowl

Semai
31 augustus 2023

Heerlijke sushi!

Peter Dirksen
27 augustus 2023

Uitstekende sushi die keurig op tijd werd bezorgd. Hulde en zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan prikkel
27 augustus 2023

Het was weer super TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willy Grobben Oude-Bekke
27 augustus 2023

Zoals altijd weer genoten van jullie heerlijke sushi 😋 mijn man had dit keer een poke bowl met sashimi die hij ook erg heerlijk vond ! Een groot compliment voor jullie kwaliteit 👍 ga zo door en ik blijf bij jullie bestellen ! Vriendelijke groetjes Willy

Debbie
24 augustus 2023
Chrissy
24 augustus 2023

Dit was weer erg lekker en de kwaliteit is perfect! De jakobsschelpen zijn echt verrukkelijk!

Kim Franken
20 augustus 2023
Tachelhit a
20 augustus 2023

Was heerlijk niks aan toe tevoegen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ger Stevens
19 augustus 2023

Het was weer fantastisch ! Compliment voor de geleverde sushi !!

Anoniem
17 augustus 2023

Goede sushi box heerlijk gegeten! Bezorgd 25 min eerder dan verwacht!

Sonja
13 augustus 2023
Smits
13 augustus 2023

Prima sushi. Vooral de temperatuur was uitstekend. De toppings (vooral crumch en uitjes) had wat minder gekund. Smaak echt prima!

Sander
12 augustus 2023

Heerlijke verse sushi. Bezorging was zelfs sneller als "zo spoedig mogelijk" .. top!

Jolanda
12 augustus 2023

Altijd heerlijke sushi. Super vers en levering zoals afgesproken

Gina Schuurman
11 augustus 2023

Zeer lekker zoals altijd vlotte bezorging

Sophia
10 augustus 2023

Heerlijk gegeten , snelle bezorging!

Martien van Zijl
7 augustus 2023

Dit is alleen een compliment waard,ziet er verzorgd uit en netjes optijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F Steenbrink
7 augustus 2023
Jan deGraaff
6 augustus 2023

Zelfs eerder bezorgd. Heerlijke sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
4 augustus 2023

Lekker snel bezorgd en lekkere suhsi

Joyce
2 augustus 2023
Gina Schuurman
1 augustus 2023

Lekker zoals altijd blotte bezorging

Annemarie
28 juli 2023

Altijd super goed. Bezorging top op tijd!

Willy Grobben
24 juli 2023

Zo als altijd weer overheerlijke Sushi !! We hebben gesmuld !

Anita Broekman
15 juli 2023

De sushi zou om 17.00 uur gebracht worden, maar kwam 15 minuutjes later. Kan gebeuren!

Beerlage
12 juli 2023

Keurig op tijd bezorgd en weer prima in orde. Erg lekker.

Hans
12 juli 2023

Geen opmerkingen

Mieke
9 juli 2023

Heerlijke sushi en mooie presentatie. Bestelling werd op tijd bezorgd en was goed gekoeld. Dit was onze eerste bestelling maar er gaan er zeker meer volgen

Donna
9 juli 2023

Heerlijke sushi! Super vers en snel geleverd. Echt een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
7 juli 2023

Lekker gegeten, verse sushi

Wilbert
5 juli 2023

Was weer uitstekend

Amanda
5 juli 2023

Super vers en lekker! Hele snelle bezorging.

Eric
5 juli 2023

Wederom lekkere sushi s gegeten.

Gina Schuurman
3 juli 2023

Vlotte bezirging en lekker zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
2 juli 2023
Dirk Bekkers
1 juli 2023

Was heerlijk!

Sander
1 juli 2023

Heerlijke sushi, zoals altijd Normaal is de bezorging op tijd, nu een keertje een half uur later

Van Rooijen
1 juli 2023
Marc
30 juni 2023

Deze keer andere producten geprobeerd. Net als altijd erg lekker. We verheugen op de volgende keer sushi eten.

Willem Schrauwen
25 juni 2023

Misten een bakje komkommer. Jammer maar de rest was.lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen Post van Eck
21 juni 2023

Snelle bezorging en lekkere sushi.

Amber
21 juni 2023

De pokebowl was goed gevuld en weer erg lekker. De bezorger was precies op tijd en vriendelijk

Esther
19 juni 2023

Op tijd geleverd en kwaliteit was fantastisch!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gilbert
18 juni 2023

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amanda
18 juni 2023

Weer top zo als altijd!

Hans Blöte
16 juni 2023
Cindy
14 juni 2023

Super sushi .

QGina Schuurman
11 juni 2023

Lekker eten zoals altijd blotte bezorging en goed verpakt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chrissy
10 juni 2023

Snel bezorgd, de warme items waren echt nog goed warm, en heerlijke sushi. Rijst is iets kleffer dan ik ben gewend, maar niet verkeerd. De kip met krokant korstje en gefrituurde garnalen is aan te raden. Wel heel veel rijst eronder. Ik hoop die variant er ook s komt met salade eronder ipv rijst.

Hans Stins
7 juni 2023

Lekkere sushi lekker snel bezorgd

Hardeveld
5 juni 2023

De plakken worden almaar dikker en er zat een aangebrande smaak aan de gebakken garnaal sushi. Jammer want had het nog niet eerder gehad!

Joyce Loete
4 juni 2023

heerlijk gegeten, snel geleverd

Heidi
4 juni 2023
MerK
3 juni 2023

Makkelijk bestellen via de website, je word goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, snelle bezorging en de sushi is altijd een feestje om op te eten (lees; je neemt altijd teveel want het is veel te lekker om te laten staan)!

Van Asch
3 juni 2023

Gewoon weer erg lekker gegeten , de bezorging was erg snel en de bezorger erg aardig .

Inge
3 juni 2023

Binnen 30 min warm bezorgd!

Marina
3 juni 2023
Lokman
1 juni 2023
Esther
30 mei 2023

Snel, en goede kwaliteit!

A
29 mei 2023
Gaby Mommersteeg
27 mei 2023
J.prikke
27 mei 2023

Super lekker

Ruud
27 mei 2023

Niet echt onderscheidend tov andere sushi bestellingen.Ook niet vwb de prijs

Annemarie Braaksma
26 mei 2023

er is goed geluisterd naar mijn wens om geen saus toe te voegen

Mulder
25 mei 2023

Zoals gewoonlijk heerlijke verse sushi en op tijd bezorgd. Bezorger is erg vriendelijk. Mijn complimenten. Ga zo door.

G.J.
24 mei 2023

Was weer goed verzorgt! En op tijd.....

Bakkers
20 mei 2023
Wessel
20 mei 2023

Drank niet bezorgd. Gebeld. Bedrijf kent de Koninginnesluis niet kennelijk. Duidelijk vermeld dat ik de sluismeester ben. Enfin, niet voor herhaling vatbaar.

Gina Schuurman
18 mei 2023

Lekker vers en warm wat zo moet zijn

Jeffrey
18 mei 2023

Ik heb bij bestelling opgegeven geen sojasaus en geen atokjes te willen, die heb ik zelf. Vervolgens krijg ik vijf flesjes soja en 8 setjes stokjes. Voorkom verspilling toch?

Natasja Wouterse
16 mei 2023

Lekker, vers, stond op tijd klaar en ruim voldoende 👍🏻!

Bes
15 mei 2023

Heerlijk gegeten en een top service nav mijn telefoontje bij het zien van het ontbreken van een besteld lekkernij. Dit kwamen jullie alsnog brengen met een heerlijke komkommer salade als extraatje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Asch
13 mei 2023

Voor het eerst besteld en erg lekker gegeten. Zeker een aanrader.

Pascal Flohr
12 mei 2023

Lekkere verse sushi, heerlijk van smaak. Echt een aanrader.

Robin
9 mei 2023

Goed rekening gehouden met allergieën en de sushi was van goede kwaliteit en heerlijk vers!

Antoinette Smits
6 mei 2023

Prima sushi. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ik heb afgehaald.

Joyce
5 mei 2023

Lekker gegeten! Precies op tijd was mijn sushi bezorgd. Verbeterpunt: Om verspilling te voorkomen kon ik oa aangeven dat ik GEEN stokjes en Geen gember wilde dus had ik dit aangegeven....het zat vervolgens wel bij mijn bestelling :-)

Amarah
5 mei 2023

Heerlijke sushi! Mijn favoriet is de salmon roll met flamed salmon als topping. Echt een aanrader

Hardeveld
1 mei 2023

Het was weer heerlijk!!

Wilbert
30 april 2023

Heerlijk gegeten en stipt op tijd kunnen afhalen.

E
30 april 2023

Bezorging was snel. Sushi viel helaas uit elkaar

RR
27 april 2023

Prima kwaliteit op tijd geleverd

Avril
26 april 2023
Gina Schuurman
24 april 2023

Lekker en vers. Goede blotte bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N. de Graaf
24 april 2023

Het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten
23 april 2023

Was zeer goed iedereen was enthousiast.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ali
21 april 2023

Vers en lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

J
21 april 2023
Ellen
19 april 2023

Was weer zoals eigenlijk altijd.. HEERLIJK !! Pokebowl kip en tonijn, superrrrr lekker! Bezorger was zelfs eerder dan gepland, geen probleem ,

Albert Noniem
17 april 2023

Dit was de 2e bestelling, weer verrast door het vriendelijke en beleefde personeel. Het eten was weer super. Vers en smakelijk. Wat mij ook aanspreekt is dat het niet allemaal standaard is, maar ook wat anders er tussen zit. Tot nu toe er tevreden, hou dit niveau vol aub.

Hardeveld
11 april 2023

Heerlijke Sushi een echte aanrader !

Monique
11 april 2023

Goede prijs kwaliteitsverhouding, bezorging snel. We hoefden niet lang te wachten.

Ingmar
11 april 2023

Heerlijke verse sushi en om tijd geleverd

Tanja Beijen
10 april 2023
A.B.
9 april 2023

Goede service, lekkere sushi en wordt naar je wensen geluisterd! Zeker aan te raden!

Haticenur
8 april 2023

Heerlijke verse maaltijden! Keurig op tijd bezorgd. Wij gaan hier vaker bestellen!!

Hennie van der Hijden
8 april 2023
Nadiia
4 april 2023

prima

..
4 april 2023
Van lLeeuwen
4 april 2023

Uitstekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
3 april 2023

Heerlijk en snelle bezorging...top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Raluca
2 april 2023

The food was delicious. Sadly the delivery person gave 2 of the ordered meals to somebody else and he didn’t tell me. I discovered that once I opened the package

Sss
2 april 2023

Top sushi

Beerlage
2 april 2023

Uitstekend verzorgd weer!

Eric
1 april 2023

Wederom lekker verse sushi gegeten!

Bakkers
30 maart 2023
Marielouise Van Zoest
27 maart 2023
Reinsma
26 maart 2023

Ruim 40 min na bezorgtijd, loempia’s waren koud, sushi viel uit elkaar zijn we niet gewend

Mathijs
25 maart 2023
Ellemieke
25 maart 2023

Heerlijke sushi. Op tijd bezorgd. Dat gaan we zeker nog een keer doen.

Jolanda
24 maart 2023

Zoals elke keer lekkere verse sushi, goed van smaak en snelle levering

Linda G.
23 maart 2023

Netjes en op tijd bezorgd. Heerlijk gegeten.

MerK
23 maart 2023

Heerlijke sushi, veel keuze en weer veel te veel besteld want alles is lekker en mijn ogen groter dan mijn maag😬. Alles snel bezorgd en van alle gemakken voorzien. Volgende keer weer!

Ingmar Drenth
22 maart 2023

Was weer heerlijk! Op tijd klaar en warme gerechten lekker warm.

Moniek
22 maart 2023

Was behoorlijk afgekoeld, verder alles ok

Bes
21 maart 2023

Snelle bezorging en heerlijk gegeten

Ellen
20 maart 2023

We hadden voordeel menu Sushi Lover..was wel oké, geen hoogstaand menu en zou er zeker geen € 52,50 voor betalen! € 34,95 ..acceptabel .. sommige rolls vielen uit elkaar en de 16 maki was weinig verrassend, nauwelijks vulling. Al met al was het wel lekker, maar voor ons denk eenmalig.. 12 inside out rolls?? Ben er nog niet achter welke dit dan precies waren, kon er geen 12 ontdekken, volgende keer toch maar weer een poke bowl… altijd lekker.. Bezorging was niks mis mee! Verwachte bezorgtijd was 18.15 u maar het was er al om 17.45 u …👌 en dat voor een zondag ..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.
20 maart 2023

Heerlijke sushi, zoals altijd. Zonder te veel afval bezorgd (stokjes, tasjes, flyers), gewoon direct in de doos. Heel fijn. Helaas deze keer wel erg lang moeten wachten, ondanks een berichtje dat de bezorger onderweg was. Blijkt dat hij per ongeluk eerst naar een andere plaats is gereden. Toen wij belden, hoorden wij dit pas. Was netjes geweest als ze ons even hadden gebeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danny
20 maart 2023

Bestelling is altijd op tijd. Een hetnis goed een aardig personeel

-
18 maart 2023

Lekker, en snel

Mirjam
12 maart 2023

Er zaten 2 setjes stokjes bij en we aten deze schotel met z'n 3tjes. Dus een extra setje stokjes bij zo'n grote schotel zou mijn tip zijn. We hebben overigens heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mohamed
11 maart 2023

Heerlijke sushi, ook netjes op tijd gemaakt. Normaal bestel ik nooit sushi, maar deze plek raad ik echt aan!

Marina
11 maart 2023

Zoals altijd heerlijke sushi!

Smits
11 maart 2023

Ik heb een allergie voor garnalen. Als ik dit doorgeef word er rekening mee gehouden. Echter krijg ik altijd als vervanging iets van zalm ...misschien een keer afwisselen met kip of tonijn of andere specialiteiten ..maar altijd ontzettend tevreden

Schuurman
11 maart 2023

Lekker zoals altijd. Ik mis wel nog steeds de garnalenkroketten

Kostbare maar lekkere sushi
11 maart 2023

We hebben hier al meerdere keren besteld. Goeie sushi. Maar mis wel de geflambeerde zalm. Wij zijn zalm eters, maar het mag niet pittig zijn. Dan is er niet zo heel veel keus. We waren nu €73,00 kwijt. Daarvoor gaan we volgende keer toch naar de buren om onbeperkt te eten. Verder prima kwaliteit.

-
11 maart 2023
Chrissy
9 maart 2023

Ik was prettig verrast met de kwaliteit van sushi station. Ziet er keurig uit, bezorging was vrijwel op de aangekozen tijd en ik vind het super dat je kunt kiezen voor GEEN stokjes, wasabi, kikoman of gember. Bespaart hun een hoop geld, en ik doe er toch niks mee. Buiten dat: het was superlekker, dus dikke 10en!

Mykyta
8 maart 2023
Jennifer
6 maart 2023
Marielouise Van Zoest
5 maart 2023
Raluca
5 maart 2023

Delicious and very quickly delivered! Thank you!

Eric
4 maart 2023

Wederom lekkere sushi gegeten. Bezorging was top!

Herman
1 maart 2023

Eerste keer, goede kwaliteit, verrassend grote stukken, op tijd bezorgd dus vast ook een 2e x.

Lilly Bloem
1 maart 2023

Er was iets vergeten bij de bestelling, maar dat werd keurig netjes nabezorgd. Top

Sharon
28 februari 2023

Echt lekkere sushi! Ik ben positief verrast. Ik ga volgende keer zeker weer hier bestellen.

Beerlage
25 februari 2023

Kan de bezorger zijn vizier tenminste opendoen, zodat men zijn ogen kan zien?

Sander
24 februari 2023
Natas
23 februari 2023

Superlekker, vers, waŕm, en op tijd, als altijd!

Avril
22 februari 2023

Te laat en koud, kwaliteit laat inmiddels erg te wensen over. Jammer.

Reactie van Sushi Station

netjes terug gebeld en me excuus aangeboden. Als oplossing voor mevrouw.

G.J.
22 februari 2023

Ben zeer tevreden over Sushi Station. Ze waren op tijd met bezorgen en het was heerlijk! Ook gemaakte afspraken zijn ze na gekomen. Helemaal Top.....

Chantal
20 februari 2023

Top alles was goed. En was erg lekker!!

Emmy
17 februari 2023

Vers, snel bezorgd en weer erg smaakvol

Natasja
16 februari 2023

Heerlijke sushi

F. Holierhoek
15 februari 2023

Het eten was heerlijk helaas was de bezorging een half uur later dan aangegeven.

Mykyta
14 februari 2023
Gaby Mommersteeg
14 februari 2023
Vermeulen
13 februari 2023
Marlies van Hasselt
12 februari 2023

Sushi prima, bezorging 50 minuten te laat. Erg jammer en zeer vervelend !

M. Drielinger den Otter
12 februari 2023

Jammer, dat de gefrituurde hapjes al koud waren. Verder was het net zo lekker als altijd.

Gaby Mommersteeg
4 februari 2023
Daan
4 februari 2023

Was echt weer heerlijk, bedankt.

Mo
31 januari 2023
Puck
30 januari 2023
Shirley
30 januari 2023
Shannon
30 januari 2023

Heerlijke sushi zo als altijd

C
29 januari 2023

Heb de korting niet gehad

Frank
29 januari 2023

Alles waar ik op hoopte. De spicy saus was een goede keuze.

Emmy
28 januari 2023

15 min later dan gevraagd, maar geen probleem, de sushi is altijd heerlijk en dan wachten graag wat langer

B
28 januari 2023
Hans
28 januari 2023

Super lekkere poke bowl snel bezorgd

Rene
26 januari 2023

Prima kwaliteit

Fatima
23 januari 2023

Heerlijk zoals altijd

Marcel
23 januari 2023

Snel en lekker zoals altijd 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark Hauser
22 januari 2023

Geweldige eten ben super tevreden,

C vd steen
22 januari 2023

Gefrituurde dingen waren ijskoud, kipspies leek rauw. En 1 ding van bestelling niet gehad, sushi was lekker

Lana
21 januari 2023

Om 1900 besteld 20.05 zou die bezorgd worden 20.02 mail dat ie onderweg is 20.32 gebeld dat er nog niks is. Wordt gezegd: hij is heel dichtbij, wil je nog 3min wachten? 20.45 nog niks. Gebeld, nog 2min wachten. Bezorger zat met lege telefoon en is dus teruggereden naar de zaak. (Geen excuus dit) 20.50 nog niks. Vriend stapt in auto om er heen te gaan. Gaan ze nog moeilijk doen om geld terug te geven. Wordt geen oplossing geboden. 2.15u later en nog steeds geen eten. Ga hier niet meer bestellen!!

Anja
21 januari 2023

De sushi is prima, de bezorging kwam ruim een half uur later dan aangegeven. Tip : als de bezorging te laat wordt meld dat !

Astrid
21 januari 2023

Speciaal de spicy tuna meebesteld om vervolgens zwaar teleurgesteld te worden. Te vochtig/soppig en 1 chilivlok te vinden. Contact opgenomen maar vervolgens een discussie over hoe het hoort te zijn, en dat jullie te druk zijn. In overleg uiteindelijk een foto gestuurd maar niks meer gehoord. Belabberde service!

Mai
21 januari 2023

Top sushi, as always!!

Kaylee
21 januari 2023
Ingmar
21 januari 2023

Altijd lekker en vers en op tijd bezorgd👏🏻👏🏻👏🏻

???
20 januari 2023

Ritje van 5 minuten duurde 40 iiten. Daardoor was al het warme eten koud. Erg jammer.

Avril
20 januari 2023

Incomplete bestelling. Na 3 en half uur (!!) en 3 keer bellen nog niet ontvangen. Zeer ontevreden

G.
18 januari 2023

TOP

Ellen
18 januari 2023

Nieuw appartementen complex…maar gelukkig snel gevonden door bezorger!! Top!!!

Mark Hauser
18 januari 2023

Heerlijk gegeten omzetten lekker gegeten echt genoten ben echt blij dat jullie bestaan

Luuk
17 januari 2023

Bijna altijd sneller bezorgd dan aangegeven, zeker altijd top kwaliteit sushi.

Willy Grobben
17 januari 2023

Deze keer de nieuwe Meat Lover Don besteld. En ook deze smaakte over heerlijk 👌🏼

Sander
16 januari 2023

Super lekker weer

Beerlage
16 januari 2023

Helemaal prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erwin Jager
16 januari 2023

Ik heb vaker bij Sushi Station in Nieuwegein eten besteld. dit keer had ik het zelf opgehaald, maar ook deze keer was het goed!

Christie van Zijp
15 januari 2023

Alles super van verheid en smaak

Elvira
15 januari 2023

3x besteld, 3x te laat bezorgd. Normaal ben ik erg lovend over de kwaliteit daarom de laatste kans gegeven maar die viel deze keer ook tegen. Snacks waren lauw die warm horen en de sushi viel uit elkaar. 3x geprobeerd. Is nu toch keer klaar. Helaas

Sylwia
14 januari 2023

Heerlijk verse sushi, snelle levering

Ieke
14 januari 2023

Heerlijke sushi, keurig op tijd bezorgd

Suus
14 januari 2023

Super snel en lekker!!

Cees
14 januari 2023

perfect op tijd en goede verse kwaliteit

tom
14 januari 2023

Pokebowl De sushi rijst was veelste koud. En de sashimi was weinig.

Judith
14 januari 2023

Perfect!!

van Doren
13 januari 2023

Dat onze bestelling 60min. later kwam als afgesproken, kwam deels door een file. De sushi was niet geweldig. Naar de vermeldingen die geplaatst worden bij de bestelling wordt blijkbaar niet gekeken. Wij lusten geen scherpe dingen. Helaas zat er toch scherpe saus op. De sushi was klef en een stuk minder lekker dan de voorgaande keren. Jammer, het is toch altijd een hele uitgave.

Mounia
11 januari 2023

Het was weer heerlijk en alles was perfect. De lekkerste sushi van Nieuwegein.

Sjoerd
10 januari 2023

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Wendy
9 januari 2023

Erg snel! 30 minuten eerder dan aangegeven. De sushi was lekker en vers. Zeker voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Oostrom
9 januari 2023

Netjes op tijd en super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tamara
8 januari 2023
Corine Odijk
7 januari 2023

Genoten van jullie heerlijke Sushi en warme gerechtjes.

Esther
6 januari 2023

Lekkere pokebowl maar ik miste soyasaus en wasabi. Dat zou wat mij betreft standaard erbij geleverd moeten worden.

Corina
6 januari 2023
Tugce
4 januari 2023
Dijk
2 januari 2023
Linda G.
2 januari 2023

Genoten van de sushi! Aardige bezorger, precies zoals aangegeven op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjoerd
31 december 2022
Wiwi
31 december 2022
Jolanda
31 december 2022

Heerlijke sushi...kwaliteit altijd goed

Onbekend
31 december 2022
Marja
30 december 2022

Heerlijk helemaal naar wens en ooi op tijd

Emmy
29 december 2022

Altijd vers en op tijd bezorgd

Dennis
29 december 2022

Bestelling geplaatst om 17.40 uur. Verwachte bezorgdatum 18.40 uur. Om 19.15 uur gebeld en uitleg gekregen dat hij veel bonnen mee had maar elk moment moest komen. Wel netjes een excuus gekregen met een 2 salade bakjes erbij. Ik vroeg nog of de garnalen nog wel warm zouden zijn maar werd verwacht van wel. Uiteindelijk kwam de bezorgen om 19.45 uur aan, 2 uur na het plaatsen van de bestelling en de garnalen waren koud. Ik mocht bellen om dit door te geven en zou een tegoedbon krijgen om deze de volgende keer kosteloos mee te kunnen bestellen. Compensatie is netjes maar denk niet dat ik nog een keer zo lang wil wachten. De sushi smaakt overigens prima.

Mattijs
25 december 2022

Heerlijk gegeten zo op 1ste kerst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilona Dekker
25 december 2022

Als altijd prima en niets op aan te merken! Heerlijke sushi, netjes verpakt!

Valerie
24 december 2022